menu

сряда, 3 септември 2014 г.

ЕКСПРЕС КИФЛИ


продукти:

600гр.брашно
1 бакпулвер
1ч.л.сол
100мл.олио
200мл.кисело мляко

1мая/42гр./
1с.л.захар
200мл.прясно мляко

още:

1 яйце за намазване
мармалад
сирене
и др.


приготвяне:

В топло прясно мляко добавете мая,1с.л.захар и оставете да шупне.
Смесете брашно,бакпулвер,сол,олио,кисело мляко и разбъркайте продуктите.Добавете шупналата мая и замесете гладко тесто.Веднага без да втасва тестото се разделя на 4.От всяка част разточвате кръгла кора 3-4 мм.Режите на 8 и навивате кифлички с плънка по избор.Редете ги в тава с хартия.Намазват се с разбито яйце/без да втасват/.Печем на 180 градуса.

ЗАПОВЯДАЙТЕ И В МОЯТА КУЛИНАРНА ГРУПА
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/








4 коментара:

  1. Станаха много вкусни и много бързо. Благодаря за хубавата рецепта!--Елена

    ОтговорИзтриване
  2. и аз току що ги направих :) плънката ми е сладко от дренки и орехче - страхотни са! благодаря за рецептата!

    ОтговорИзтриване
  3. Преди малко извадих и последната тава с "Експресни" кифлички. Направих 3 вида: със сирене, с шоколад и със сладко. Разкошни са и наистина се правят много бързо, тъй като не се чака да втасват. От посочените продукти, направих около 25 малки кифлички. Благодаря за хубавата рецепта!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз изпробвах рецептата,станаха страхотни кифлички.Само,че тестото ми стана доста течно и го направих с около 100лм.прясно мляко и 800 гр. брашно иначе останалите съставки са в същото количество.Благодаря за рецептата,това са най бързите кифлички,които съм правила.Отне ми около 20 минутки.

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице