menu

сряда, 19 ноември 2014 г.

КАРТОФЕНИ ПЪРЛЕНКИ


продукти:

850 гр.картофи
1 яйце
100 гр.брашно
сол на вкус
чесън на прах
чубрица
и др.

още:

20 гр.масло

приготвяне:

Сварете и обелете картофите.Оставете ги леко да изстинат и ги настържете на едрата страна на рендето.Към тях добавете сол на вкус,яйце,брашно и подправки по-желание и замесете тестото може и да се лепи по-ръцете ви,но просто си намажете ръцете с олио.Разделете тестото на 4 еднакви части.Всяка част оформете на кръг в/у плот с много брашно.Редете ги в тава с хартия.Надупчете всяка с вилицата.Намажете ги обилно с разтопено масло наръсете ги с подправки/аз съм ползвала шарена сол/,и ги печете ги на 190 градуса.Може да се настържи и кашкавал отгоре  и леко да се запече!

ЗАПОВЯДАЙТЕ И В МОЯТА КУЛИНАРНА ГРУПА
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/

















1 коментар:

  1. Ваничка,помагай рецепта за пай,а аз не съм правила такова нещо .Трябва ми за утре на обед 15.февруари.Моля

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице