menu

събота, 19 ноември 2016 г.

Мляко с ориз





Продукти:

200 гр. ориз
щипка сол
400 мл. вода

1 л. прясно мляко
7-8 с.л. захар
2 бр. ванилова захар-ванилия
шепа стафиди по желание

Приготвяне:

В тенджера на котлона сложете добре почистен и измит ориз, щипка сол и долейте вода, колкото да покрие ориза /от тези 400 мл. вода/. След завиране намалете котлона и непрекъснато бъркайте. След опиване на водата наливате още малко вода и така, докато налеете цялото количество вода. В никакъв случай не наливайте цялото количество вода. След това започвате да добавяте прясното мляко, също по-малко и с непрекъснато бъркане. Добавете и стафиди ако желаете. След добавяне на последното количество прясно мляко добавете захар на вкус и ванилова захар. Разбъркайте да се разтопи и махнете от котлона. Похлупете тенджерата, оставете 10 мин. да си почине и разсипете в купички. По желание поръсете с канела.

Заповядайте в кулинарната група.
https://www.facebook.com/groups/1434863666753752/







































































































































































































6 коментара:

  1. Здравейте :) Много харесвам Вашите рецепти ! Ще си позволя мъничка препоръка, относно оризът с мляко. Пробвайте без вода - става копринен и с много по-добър вкус.На 1 л. Мляко слагам чаша с вместимост( 200 гр ) ориз.Захарта е на вкус. Слаагам всички продукти заедно и след като заври млякото, намалявам котлона на най-ниската степен и разбърквам лекичко на всеки 25-20 мин до получаване на копринено мек крем и оризът поеме цялото мляко. Надявам се, че ще Ви хареса този начин на приготвяне :) Лека вечер. Мая Христова

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Ваня- много харесвам рецептите,които публикуваш и когато имам време винаги ги сътворявам-както направих и днес намерих най после точната и идеаллната за мен рецепта мляко с ориз-получи се перфектно и вече млякото с ориза ще го правя само така.Правила съм го и без вода,но все нещо не се получаваше,я недовираше ориза я нещо друго му липсваше-все пак всеки си има различен вкус и нека всеки да готви както му харесва!
      Мила Ваня,Още веднъж хиляди благодарности за рецептите,които публикуваш!!!
      Поздрави

      Изтриване
    2. Много се радвам, че сте попаднали на точната рецепта. Поздрав.

      Изтриване
  2. Пробвала съм много начини за приготвяне на мляко с ориз и все нещо ми куца
    Радвам се,че си споделила тази рецепта.
    Утре ще пробвам още,но съм сигурна,че като всичките ти рецепти,ще е съвършен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще чакам отзиви, но съм сигурна, че ще са положителни.

      Изтриване
  3. Чудна рецепта Ваня. Това е начина по който го правеше баба ми, също и майка ми а сега и аз. Е, те не слагаха стафиди за разлика от мен. :) Всичко добро Ви желая.

    ОтговорИзтриване

Zu-zu погачице